Svettigt värre

Gårdagen var riktigt trevlig, pizza, lite alkoholhaltiga drycker och en massa snack.
Blev dock inte så sent eftersom vi var riktigt trötta, så jag åkte hem vid kvart i 12 tiden någon gång och sen kikade jag på det inspelade Robinson avsnittet.
Jag tycker att helt fel person vann, jag hade gärna sett Jarmo och Anna i finalen för då hade det varit två värdiga vinnare.

Idag har jag varit ute i det vackra vädret, målat lite och bara haft det mysigt.
Just nu sitter jag och kikar på Rädda Mammorna, så passade på att skriva ett inlägg nu medans det var paus.
Snart blir det till att försöka somna så man orkar med arbetsdagen imorgon.
Får hoppas att det blir lika fint väder i veckan, eller lite svalare kanske för annars blir det nog tufft att jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0