Regnig onsdag

Dagen började inte på det bästa sättet, vaknade 5 minuter innan jag skulle åka.
Snabbt klä på sig, borsta tänderna och packa ner lunchen, sen var det bara att skynda sig iväg.
Kom på jobbet och alla verkade deppiga över det taskiga vädret vi fått, så det var bara på med alla regnkläder och stövlar och ut och arbeta.
Känns skönt att vi börjat ordna iordning kullarna nu eftersom vi bara har tills fredag nästa vecka på oss.

Dagen flöt på rätt så bra ändå, och då det var slut för dagen kom brorsan och hämtade mig.
När vi kom hem så la jag mig i soffan och kollade på lite tv, somnade en liten stund skulle chansa på 15 min.
Vaknade av att jag hörde någon som hoade i köket, det var mormor och morfar och dom satt och pratade med oss ett tag.
Sen blev det till att laga middag och sen satt jag mig här och lyssnade på lite musik.

Just nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 21:00 så jag kan kika på Grey's, efter det så ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hejsan! Jasså, tycker du det? :) Det händer inte så ofta! ;) Jag vet inte riktigt vad vi har för helgplaner, om vi har några alls? Själv då? :)

2009-05-28 @ 08:12:46
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0