Löning

Idag fick jag min första lön för detta år, sjukt skönt måste jag säga.
Dagen har flytit på rätt så bra, vi hann med en massa idag på jobbet och det känns riktigt bra.
Jag håller dock på att bli tokig på min allergi, den vägrar ge med sig och jag är så less.

Jag och mamma har varit och handlat lite mat och sånt ikväll, samt varit en sväng på dollarstore där det blev 2 st skålar och lite krims krams.
Jag har kommit fram till att jag har ena väldiga talsvårigheter titt som tätt, som idag då vi var på ica så gick det inte att prata alls.
Alla kollade på oss i butiken då vi stog där och skrattade åt mina felsägningar.

Köpte lite jordgubbar då vi var där så då mamma kommer tillbaka från grannen ska vi ta och äta lite jordgubbar och glass, sen blir det muffinsbak för min del.
Har lovat min arbetsledare på jobbet att jag ska ta med hans favoritmuffins någon dag denna vecka, lika bra att få det gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0