2 månader och 1 vecka senare

Nu är jag tillbaka igen, nu hoppas jag att allt ska gå bra och att det inte blir något större avbrott.
Har införskaffat en laptop nu och den funkar finfint än så länge :)

Tänkte lite snabbt berätta vad jag gjort sen sist, inte så intressanta grejer men alltid något.

Gick ut på praktik genom arbetsförmedlingen/arbetsmarknadsenheten hos en dagmamma, det var riktigt roligt att få jobba med barn under ungefär 1,5 månads tid.
Saknar det som bara den för att dom vuxna och barnen var helt underbara.

Den 4e maj började jag jobba på kyrkogårdsförvaltningen igen, på berglunda kyrkogård.
Det verkar som om kyrkogården är mitt kall eller något, för jag har ju inte haft något jobb sen jag jobbade där förra sommaren/hösten, om man nu inte räknar med mina 3,5 h timmar på dagis i höstas.

Har umgåtts med vänner, festat lite, och tagit det rätt så lugnt resten av tiden.

Har legat sjuk nu hela denna helg, eller det var värst onsdag natt och torsdag.
Torsdagen sov jag bort, hade hög feber och halsont.
Halsen vill inte riktigt vara min vän än men det går nog till sig det med någon dag.

Nu har jag skrivit en liten update iaf, ska ta och städa iordning lite här i mitt rum nu för det ser inte vackert ut efter dom senaste dagarna.

Kommentarer
Postat av: Angelina

Underbart att du är tillbaka :)

2009-05-24 @ 16:39:48
URL: http://angelinaklint.blogg.se/
Postat av: Anonym

välkommen tbax. Nu får jag kanske 3 läsare på min blogg? :D

2009-05-25 @ 23:18:05
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0