14 Mars

Sitter här pigg som bara den, natten var jobbig som bara den men jag lyckas ändå vara pigg.
Idag ska jag vara med C, ska strax ringa henne och höra när vi ska fara och hyra filmer tills ikväll.
Har inte lyckats hitta överförningssladden än men jag ska fortsätta söka, så imorgon kanske det kommer lite bilder.

I Torsdags så umgicks jag med C, hon bjöd mig på lunch och sen satt vi bara och pratade en massa.
På kvällen så for jag på busstationen och mötte H, sen satt vi och snackade en stund innan vi gick till L & H.
Där spelade vi lite spel, Party Alias och Upp till bevis tror jag dom heter.
Riktigt roligt måste jag säga :)

Igår så åkte jag in till stan för att gå med S, L & H på stan lite, trevligt trevligt :)
Vi tog en fika och sprang runt i lite affärer, sen gick vi hem till L & H och satt där och pratade en stund.
Sen så åkte jag hem och kvällen spenderades med mig själv framför tv:n.
Alla i familjen hade åkt bort utan att säga något till mig så jag var lite bitter.

Nu ska jag nog ta och hänga upp en tvätt, skriver kanske senare eller imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0