.

Nu har det inte blivit nått inlägg på ett tag, har helt enkelt inte orkat.
Har varit helt slut då jag kommit hem från jobbet dom senaste dagarna.
Har inte hänt så mycket spännande sen sist, umgicks med L,H,J,H i måndags och vi spelade lite boccia.
Annars så har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
Får se om helgen har något roligt att erbjuda, hade velat åka iväg och hälsa på syster men eftersom jag inte vet om jag måste jobba några timmar i helgen än så får det vänta till någon annan gång.

Ne nu blir det till att lyssna på lite musik :D

Kommentarer
Postat av: La

Är du proffs på boccia? :D

Om du inte har nåt för dig i helgen kan du få komma till stockholm och dricka lite vin med mig och Lisa :)

2009-06-05 @ 00:00:25
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0