Zombie

Jag känner mig som en zombie för tillfället.
Blev inte mycket sömn alls inatt, en halvtimma timma ungefär skulle jag gissa på.
Nu är det bara att kämpa och försöka hålla sig vaken till kvällen.

Såg iallafall "Livet utan armar" inatt på tv4.
Jag kan inte förstå hur Marty (killen utan armar) klarar av allt som han gör.
Någon dag ska jag nog försöka göra allt utan att använda mina armar, får se hur de går.
Det sjukaste var nog ändå när han skulle fiska, alltså trä en mask på kroken med bara fötterna, jag klarar det ju nästan inte med händerna.
Men det som jag tyckte var roligt att se det är att han inte deppar för att han är handikappad (och ger upp allt och bara sitter i soffan hela dagarna) utan han gör sakerna på sitt sätt istället.
Han körde bil, jobbade som trädgårdsmästare(?), fiskade, reste och klarade av det mesta själv.

Ne usch nu grötar allt ihop sig på skärmen, ska göra någonting annat ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0