v 5

Veckorna bara rusar förbi, snart sitter man där på nyår igen och skålar in det nya året.
Riktigt så snabbt kanske det inte går, men det går i en rasande fart iallafall.

Idag har jag varit en sväng in på stan, gick på ICA och sökte jobb där.
Skulle vara riktigt roligt om man fick jobb där, ska på arbetsförmedlingen på rekryteringsmöte imorgon.
Men jag kände att det var bra att åka in och visa sig före, för imorgon blir man lätt en i mängden.
Så nu sitter man bara och håller tummarna och hoppas på att man är den dom söker.

Träffade Lina innan jag gick in på ICA, och sen så gick vi runt lite på stan med mamma.
Var en sväng in på Öhmans i hopp om att hitta något billigt och fint som jag kunde använda mitt tillgodo kvitto till.
Men jag hittade inget jag fastnade för direkt, fanns en del skumma plagg där.

Då vi kom hem så var jag och mamma hungriga så vi lagade grönsaksfyllda enchiladas eller vad det heter.
Det var vell sådär, det var ganska trist, smaklöst. Så nästa gång får det nog bli lite stark sås till.
Sen så bakade jag en Daimkaka som jag smakade hos syster i helgen, och nu är det bara att hoppas på att den blev lika god.

Imorgon är det tisdag, och om jag har tur så vill L och H umgås med mig :)
Har varit där på tisdagarna 2 veckor i rad nu så det börjar kännas som någon sorts tradition.
Snacka, kika på Mästarnas mästare och spela lite wii :)

Nu ska jag ta och skära kakorna och paketera dom.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur gick det med kakorna?

Vars tog som där bilderna från helgen vägen? Du skulle ju lägga in dom :,( Hihi.

2009-01-26 @ 20:59:39
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0