Tisdag

Imorse tog jag det mest lugnt, försökte få ordning på datorn och efter många om och men så gick det.
Åt lunch för att sen åka till rekryteringsmötet på Arbetsförmedlingen, såg utanför att det verkade vara sjukt mycket folk där och så rätt jag hade.
Det var nästan proppfullt där uppe och det var lätt över 100 pers.

Dom som bor utanför Lycksele hade tur och fick gå in först, J fick nummer 1 själv fick man nummer 56 :/
Tur som det var skyndade jag mig in så jag hann med 2:a gänget och vid halv 2 så var jag klar.
Ska återkomma på Torsdag morgon för att ha enskilt samtal.

Ikväll blir det så att jag åker till L och H och umgås, trevligt trevligt :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jasså, ja så kan det nog kanske vara. Dom sitter fast som satan i formen. Jag måste nog baka nya såna nu för våra har tagit slut! :( Men då ska jag prova ha bakplåtspapper i botten!



Du har inte haft nå tur med datorn.. Undra varför den krånglar så mycket. Ser framemot att se bilderna i alla fall.



Använder du fortfarande bilddagboken?

Puss & Kram

2009-01-27 @ 18:18:31
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: jennie

Det blir på åhlens i sommar också :)

2009-01-27 @ 19:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0