Till Ytterberg och tillbaka

I fredags så åkte vi iväg för att hälsa på syster, hon jobbade fortfarande då vi kom fram.
Så vi sprang runt lite på affärer och jag handlade på Salsa som alltid då jag är där.
Sen åkte vi hem till dom och fikade lite och surrade ett tag, sen lagade vi tjejer middag (tacos :): ):):):))
På kvällen blev det tv tittande, kikade på Let's dance och Ice Road Truckers.
Sen gick vi och la oss, men jag kunde inte somna förns efter 7 tiden på morgonen pga störande saker.
Så jag låg och läste en bok som jag lånade av syrran för några år sedan, och det var på tiden att man läste den igen.
Den Perfekte Mannen heter den och den är riktigt rolig stundvis :)

Idag då jag vaknade blev det frukost och lite slappande, sen skulle vi gå upp och kika på hästarna fast det blev att åka in till Malå och göra några ärenden.
Jag sprang in på Salsa en sväng till och köpte några små grejjer till saken jag köpte i fredags.
Sen tillbaka till Ytterberg och hälsa på hästarna, sen hem fika och prata en stund för att sen åka hem till Lycksele.

När vi väl klev in genom dörren så höll jag på att frysa ihjäl 15,7 grader inne och jag fortsatte ha på mig ytterkläderna.
Man hann precis landa innan pappa sa att vi skulle ut och äta, så vi hämtade upp lillebror och hans flickvän och begav oss till Golden Bar.
Jag tog en Festpizza 1 och den var riktigt god, lite mycket kött bara så lämnade lite :)
Mätta och belåtna körde vi hem och satte oss och kikade på inspelade program (Små i stora världen) tills Körslaget började.
Fram tills nu har jag suttit och läst lite bloggar samt talat i telefonen en bra stund :)
Snart ska jag gå och lägga mig för att sova, kommer kanske nån bild på hästarna imorgon om jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0