Palt

Har mest tagit det lugnt nu på eftermiddagen idag, kikade på lite inspelade program och slappade.
Vid 2 tiden så kunde jag inte hålla ögonen öppna längre så tänkte sova i en halvtimma, men det blev lite längre än så.
Jag hoppas att jag somnar tidigt ikväll ändå, för nu är jag less på att inte kunna somna i vettig tid.
Har precis slängt i mig lite uppstekt palt till middag och nu sitter jag och läser lite bloggar.

Hade fått en invite till Spotify idag och jag älskar det, lyssnat på musik hela dagen :D
Tidigare har jag spelat från youtube men blev jobbigt att springa och skriva in nya artister hela tiden.
Skulle ha tagit mig upp på vinden ikväll med lite lådor, men får se hur det blir med den saken annars får jag ta och göra det imorgon.

Hur jag ska spendera är ännu oklart, så om någon vill hitta på något så är det bara att höra av sig.
Annars blir det nog att slappa som vanligt, kanske ta och läsa någon av böckerna jag har liggandes.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej rasvafla! :) Hur är läget?

2009-01-20 @ 15:09:37
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0