Fredagen är snart slut

Följde pappa och hämtade mamma idag, sen åkte vi och hämtade mormor för hon skulle handla lite.
Så vi var inne i stan i ca 1 timma innan vi åkte tillbaka till mormor och morfar, där blev vi bjudna på fika :)
Då vi satt och fikade så bjöd mormor oss till middag, och det var palt som skulle serveras.
Så vi åkte hem och kikade på lite inspelade avsnitt om kortvuxna människor, och sen var det bara att åka tillbaka.
Vi hann bara in genom dörren så var det att sätta sig och äta palt, och palt är ju så underbart gott :)
Man hann svälja palten och sen så stod det fruktsallad och glass på bordet, så det var bara att sleva i sig av det med.
La mig i soffan ett tag och vilade ner maten och helt plötsligt så var det dax för kaffe/juice och fikabröd.
Så eftermiddagen har bestått av mat och jag är fortfarande så himmla mätt så jag tror jag klarar mig några dagar :)

Då vi kom hem så satte jag mig en stund framför datorn och sen var det Let's dance.
Tänkte att jag skulle in och uppdatera nu i pausen, men nu ska jag återgå till tv läge.

Kommentarer
Postat av: Olle

du skapar mycket debatt i dina inlägg sofie

2009-01-17 @ 00:42:09
URL: http://soetla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0