Fortfarande datalös

Min dator vägrar fungera, känns som om jag testat allt som går att göra.
Men nu får det bli lite uppdatering på vad jag gjort sen senast.

For ju som sagt på intervjun i torsdags, lite svårt att veta hur det gick eftersom man bara fick träffa dom ungefär 2 minuter, men jag får svar på tisdag om dom vill träffa mig igen eller inte.
Drog in på stan efter det, hängde en stund med Lina på ICA för att sen gå till mammas jobb och ta det lugnt där.
Gick en liten sväng på stan medans jag väntade på att mamma skulle sluta och sen for vi hem.
På kvällen umgicks jag med Lina och H och vi spelade en Mario Party som vanligt.

På Fredagen umgicks jag med dom igen, vi åkte till L's stuga och gick ut i skogen i jakt på en backe.
Där åkte vi lite pulka/bob/tefat men vi blev inte så långvariga där eftersom man blev så blöt.
Så hem till mig för ett snabb byte av kläder och hämtning av wii-kontroll.
Sen hem till L och H för att spela lite igen.
På kvällen satt jag hemma och kikade på Let's dance.
Vid 11 tiden åkte jag och pappa in på Duvan Cup för att kika på brorsans match som dom vann, sen var vi där tills det stängde för dagen.

Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade sent pga. massa mardrömmar under natten så jag var vaken rätt så mycket.
Föräldrarna mina hade åkt iväg till Duvan Cup redan och jag missade brorsans match, så jag försökte bara fördriva tiden.
Eftersom mina föräldrar skulle iväg på kalas så var dom i stort sett bara hemma och vände, så jag känner mig uttråkad, knappt pratat med någon idag.
Jag åt middag i min ensamhet, sen la jag mig i soffan och kikade på tv och inväntade Körslaget.
Och jag har legat där framför tvn tills nu, inte funnits så mycket att göra idag så.

Nu tror jag att mina föräldrar kom hem så nu ska jag passa på att vara lite social medans jag kan :)
För dom lär nog gå och lägga sig alldeles strax.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Angelina

Tjingeling. Jag har utmanat dig på min blogg, hoppa in och kolla ;)

2009-02-02 @ 21:34:09
URL: http://angelinaklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0