Fredag den 13:e

Vaknade upp imorse trött som bara den, ställde om väckarklockan och somnade om.
Steg upp och gjorde mig iordning och blev klar lagomt till Frida kom hit,  gav henne hennes present, som hon gillade :)
Sen åkte vi iväg för att besikta bilen och sen en sväng till Jysk.
Frida ville hejja på K & A så vi åkte till mammas jobb och va där tills hon slutade, sen blev det en sväng förbi Öhmans där syrran hittade lite kläder.
Sen blev det fika på Indo Cafe, chai latte & semla otroligt gott :)
Fick skjuts till arbetsförmedlingen och var där i en timma ungefär sen blev jag hämtad av mamma.

Städade lite och satt en stund vid datorn för att sen äta tacopaj, lite misslyckad med ändå god.
Jag och syrran sprang över till grannen för att kika hur hennes renovering av badrum började se ut, och sen stannade vi ett tag och pratade.

Sen kom främmande, mormor & morfar, faster m. man och deras 2 barnbarn.
Måste bara säga detta, Fridas daimkakor är det godaste som finns :)
Allt fika var gott iofs, men det är något speciellt med daimkakorna.
Umgicks och pratade och kring 8 tiden så hade alla åkt hem, och Frida åkte hem strax efter.

Nu sitter jag och väntar på att Let's dance ska börja igen och tänkte fördriva tiden lite här med bloggar osv :P

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är utmanad, kolla min blogg! ;)

2009-02-19 @ 08:18:05
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0