Förfest

Sitter hos J nu och vi har jättetrevligt.
Har för en stund sen skålat i skumpa, samt försökt att ta en gruppbild men det gick inge vidare.
Just nu försöker J ta ett bra kort på R´s finne men det går inte heller så bra.
J leker paparazzi och tar 100 kort i minuten men det känns ändå bra, kanske man blir bra på ett av dom om man har tur,
Nu ska vi sitta här ett tag för att sedan dra iväg till hotellet, hoppas det blir skoj där.

Riktigt kul att L är här också :) inte alltför ofta hon är här eftersom hon bor i fjärran land.

Rock on dude!

Kommentarer
Postat av: Frida

Den där förfesten, tar den aldrig slut? ;)

2009-03-03 @ 20:29:38
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: jennie

Jasså har hon? hur ser den ut? :)

2009-03-05 @ 12:37:37
URL: http://jenn1e.blogg.se/
Postat av: linn

Hejhej!

Jag åkte som sagt med Cultural Care Au pair, och dom är verkligen superbra. Dom har hjälpt mig med allt och dom finns verkligen till hands här borta också vilket är superbra. Och jag tycker verkligen du ska åka, jag har inte ångrat en sekund att jag åker och man träffar så otroligt mycket underbart folk och ah, jag är verkligen lycklig här borta! :) Så är du sugen, kontakta dom och sen går du på ett informationsmöte, då får du veta allt som behövs.

Ha det så bra, skriv ifall det är något mer du undrar över! :)

2009-03-06 @ 23:28:29
URL: http://ljnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0