Fint väder



Idag har det varit riktigt fint väder, om än lite kallt.
Katterna blev glada då dom fick gå ut och jag passade på att ta ett kort.
3 hann springa iväg innan jag knäppt kortet.

Idag var vi en sväng på jysk, och snacka om rea där.
7 saker för 159 spänn är inte illa.
Gillade lådorna med 80% av reapriset :)
Sen åkte vi in på stan på jakt efter något gott bröd för att sen åka till ICA och handla.
Sen hann vi en sväng för att hämta upp lillebror, och sen hem igen.
Har kikat på små i stora världen och nu tänkte jag att jag skulle skriva lite.

Dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket spännande i mitt arbetslösa liv.
I Tisdags var jag hos L & H som vanligt och kikade på Mästarnas Mästare och spelade Wii.
Skulle ju egentligen till arbetsförmedlingen i tisdags men fick ett samtal kring 10 tiden då hon berättade att deras datorer krånglar så jag är välkommen imorgon kl 12 istället.

Imorgon kommer ju som sagt syster hit och det ska bli så trevligt att träffa henne :)
Hon kommer hämta upp mig kring 10 tiden imorgon och sen följer jag henne då hon ska besikta bilen och sen skjutsar hon in mig till stan, får se om hon går en sväng med mig där kanske.
Sen blir det ju arbetsförmedlingen som sagt och sen hem och umgås med henne igen.

Igår så fyllde min älskade farmor år, så jag tänkte ringa henne igår kväll men kom på det försent så ska ta och slå henne en pling lite senare.
Och idag fyller Mormor och kusinen år så blir nog mest troligt att åka till mormor ikväll och fika och gratulera henne.
Sen imorgon är det ju syrrans födelsedag samt Angelinas födelsedag :)
Och sen på Lördag är det min fasters tur, så det är rätt så många som fyller år nu, trevligt trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0