...

Ingen fungerande dator ännu, jag har gett upp hoppet för den.
Jag som var så glad och nöjd då jag precis fått tag i den.

Inte mycket spännande har hänt sen sist, jag har mest spenderat tiden hemma.

Eller på måndags kvällen umgicks jag med L och H, vi kikade på lite tv och spela spel.
Sen promenerade dom med mig hemåt, trevligt trevligt :)
Var på arbetsförmedlingen på dagen för att få mina ersättningspapper påskrivna, sen gick jag till mormor och morfar och var där en sväng.

Tisdagen spenderades hemma i hopp om att få ett telefonsamtal från ICA.
Men icket, eller jag hade vell insett att jag inte skulle få något samtal.
Om man tänker ca 200 sökanden och jag hade ingen erfarenhet av arbete i livsmedelsbutik och att det säkert fanns många som var mer intressant än mig.
På kvällen så gick jag, mamma, grannen och hennes dotter på en promenad och det var riktigt skönt.

Resten av tiden har spenderats hemma, mestadels framför tvn.
Känner mig uttråkad och jag vill hitta på något kul snart.

På tisdag ska jag på arbetsförmedlingen igen, och sen hoppas jag att jag får fara ut på praktik så mina dagar får någon mening.

Tråkigt inlägg jag vet, men jag kände att det kanske var dags att skriva något.
Nu ska jag jävlas med min dator en till sväng och försöka få den att fungera. 

Kommentarer
Postat av: Frida

Du skulle ju höra med ICA om du kan få göra arbetsplatspraktik där? Då är nog chansen att få jobba där bättre! Då får dom ju se vad du går för innan dom behöver anställa dig! :)

2009-02-07 @ 22:03:11
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Emil kan tyvärr inte följa till Lse på fredag pga jobb. Men vi kanske kan låna din dator & sen får han fixa den hemma. Han tror att det är någon drivrutin som krånglar. vad tror du om det förslaget? Iså fall tar jag med din dator när jag åker hem på fredagkväll! :) Kram på dig!

2009-02-11 @ 11:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0