En dag med L & H

Fick ett samtal vid kvart i tolv och det var L som undrade om jag hade lust att följa med till hennes stuga och grilla och sola, självklart sa jag ja.
Ställde mig och gjorde iordning lite semlor som jag skulle ta med.
När vi kom fram till stugan så hämtade vi lite ved och sånt och sen började vi plumsa oss fram i snön, tyvärr så hann vi inte nå vidare långt innan både jag och L va dyngblöta om fötterna, eftersom isen var lager på lager och vi gick igenom ett.
Vi får ju iofs skylla oss själva eftersom vi inte hade dom bästa skorna på oss, men vi hittade ett ställe att sätta oss på och H gjorde iordning elden.
Var riktigt skönt ute om man inte tänkte så mycket på fötterna, men vi gjorde lite försök med att torka upp skor och sockar och det gick hyffsat.
Vi var där ute i ungefär 2 timmar och vi får ta och göra om det snart igen, fast med lite bättre kläder.

Då jag kom hem så hoppade jag ner i badet och det var så himla skönt, nu känner man sig som en människa igen.
Lägger upp lite mer bilder i nästa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0