Måndag = Djurparken

For på Djurparken med Lina och hade det trevligt :)



Självklart började vi på Barnens Djurpark, där såg vi detta härliga marsvin som hade lagt upp hakorna på kanten.



Sen pratade vi lite med kossorna.



Kikade på alla små vildsvinsungarna och...



ett riktigt stort vildsvin.



Sen gick vi till älgarna






Sen snackade vi lite med en visent.



Sen blev det en fikapaus vid Björnberget.



Hälsade på vargarna, och följde med på rovdjursmatningen



Där fanns det en liten "valp"?



Det gulligaste jag sett på länge :)



Matdax



Jag fick mig en ny vän



Såhär glad blev Lina då hon insåg att vi skulle hinna med Djurparkståget, så vi tog oss en runda



Hamnade hos björnarna igen, sen då turen var klar så blev det en sväng till Lyckoland och självklart vann Lina men inte jag :/

Rolig och varm dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0