Fredag

Denna vecka går så snabbt, snart är semestern över :/
Har haft riktigt fint väder nu sista veckan, och man har inte gjort så himla mycket heller.
Igår var jag hos en vän och hälsade på och det var riktigt trevligt va ett tag sen sist.
Sen på kvällen fick jag fika främmen, det var också väldigt trevligt, va ute på promenad och gick till lekparken där jag och Lina lekte som små, man fick sina flashbacks.
Sen en liten promenad i skogen, vågar inte gå där själv så lika bra att passa på då man har en promenadvän.

Idag var jag på stan och köpte lite fiskegrejjer, sen låg jag ute på studsmattan och njöt av solen.
Vid 2 tiden kom H och mina kusinbarn och hälsade på, och senare så kom L & H förbi en sväng.
Sen så har vi ätit och nu försöker jag undvika att rinna bort men ska vell ut en sväng snart igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0