Väskan är hittad

Fick ett samtal idag av J att han hade hittat väskan tillslut.
Den hade mest troligt blivit sparkad iväg så den hamnade bakom datorn.
Så nu är jag en glad tjej igen, allt var kvar i väskan med :D
Idag har vi gått en sväng på marknaden, synd bara att dom flesta redan hade packat ihop och farit.
Men med denna "storm" som varit så förstår jag dom mycket väl, det hade visst blåst iväg massa kläder + att saker för över 12 000 gick i kras i fredags.
Men jag har då iaf köpt mig 13 par sockar för 100 spänn och det var det jag var ute efter så jag är nöjd.

Igår så kikade jag på en massa film och tv, det blev The happening, SATC The movie, 15 minutes, sing a long och massa annat.
Testade ungefär alla funktioner på min kamera också så jag hade det rätt så bra ändå :)

Ska ta och hänga upp mina nya gardiner nu och lite sånt, skriver nog mera ikväll

Kommentarer
Postat av: Olle

Fan va nice! happy4u

2008-09-28 @ 18:42:45
Postat av: Micke

Jävel vilken lättnadens suck du måste ha dragit :)

2008-09-28 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0