Måndag

En ny vecka innebär 5 dagars jobb, idag känns det som om vi hunnit med mycket för att bara vara 2 personer på kyrkogården.
Vädret var finfint och det har bara glidit på idag, fick dock upp värmen en hel del haha :D
Efter jobbet så passade jag på att fråga om det fanns något jobb på ett visst ställe, men just nu så har dom dock all personal dom behöver men jag skulle kika in lite titt som tätt och se om det dyker upp något.
Bara att hålla tummarna och hoppas eftersom jag inte har lyckats bestämma mig än om jag ska satsa på att dra iväg som au-pair så är det ju lika bra att jag söker annat om det nu skulle bli så att jag blir kvar här i lilla Lycksele.
Kvällen har jag spenderat i tv-rummet nästan hela tiden, är så sjukt slö så har inte orkat göra något jag som hade tänkt dra ut på en power-walk :/

På Lördags eftermiddagen så blev vi bjuda på middag på Solsidan, alltid lika trevligt och dom är så underbara människor som verkligen är ena riktiga glädjespridare :)
Ett tag efter middagen så bestämde sig N att hon skulle testa göra lite Piña Colada:s och dom blev lyckade, vi drog hem vid 21 tiden och såg på den dära danstävligen som var på tv.
Sen så gjorde jag inte så mycket mera utan gick isäng och sov ett bra tag :)
Söndagen så tog vi det bara lugnt, kikade igenom några kataloger och imorgon blir det till att beställa lite kläder.
Tyckte jag var riktigt duktig som fick ihop 12 grejer för ca 2000 kr.
Ne nu ska jag hoppa isäng och försöka sova för imorgon är det mycket som ska göras på jobbet, nn :)

Söker fortfarande min överförningskabel, får nog ta och leta åt den imorgon och kanske städa lite i alla mina lådor så jag har nån koll på vart allting är :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej stumpan!

Vad smart du är som söker jobb utifall du skulle bli kvar! :) Det är jättebra! Kul att du skrivit också! ;) Jag kollar din blogg varje dag! Solsidan, vad är det? Sköt om dig! Puss o Kram

2008-09-09 @ 08:47:29
URL: http://fridalarsson1985.blogspot.com/
Postat av: Olle

Kom till mej :)

2008-09-09 @ 14:30:32
Postat av: Josefine

fin blogg :)

2008-09-09 @ 14:37:23
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0