Lördag igen

Ja vad ska jag säga, förlåt kanske för att det inte blivit någon uppdatering.
Men min dator har jävlats som aldrig förr och inte riktigt velat vara igång.
I Lördags då jag var ute så var det som alla andra gånger man drar på hotellet, samma folk i stort sett och samma låtar som alltid.
Inte den roligaste utekvällen precis, på söndagen så umgicks jag med mamma och så.
Måndagen så var det jobb som vanligt, somnade ganska tidigt den kvällen för jag var helt slut.
Tisdag, Onsdag och Torsdag var jag sjuk så jag låg bara hemma i sängen och sov mig igenom dagarna i stort sett, så himla tråkigt att inte kunna göra någonting.
Fredag så var det jobb igen och det fanns mycket att göra eftersom jag varit borta, sen kom dom från dom andra 2 kyrkogårdarna i Lycksele och hälsade på och vi bjöd på fika.
Igår så slocknade jag runt tio tiden och sov idag tills klockan halv tolv.
Sen så har jag och mamma varit ute på stan en sväng och nu sitter jag här.
Ska börja uppdatera lite bättre nu framöver jag lovar :)
Ska slänga in lite bilder sen då jag hittar överförningskabeln

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0