Kid Rock - All Summer Long

Sitter jag och lyssnar på för tillfället, har som fastnat för den låten :)
Det är riktigt fint väder ute idag, blir kanske en kvällspromenad senare om det inte slår om helt.
Idag har jag inte gjort ett skit nästan, bytte precis om till kläder från pyjamasen.
Fått sova för mycket inatt tror jag, slocknade kring elva och sov fram till tio.
Låg och drog mig ganska länge imorse och sen åt jag frukost, sen så läste jag lite bloggar och fastnade på en riktigt intressant blogg så tror jag läst allt som skrivits i den.
Läst aftonbladet har jag med gjort, stod inte så himla mycket spännande där och nu har jag precis städat en toalett.

Och nu märkte jag att jag glömt bort att publicera haha :D

Kommentarer
Postat av: Frida

Va var det för blogg som var så intressant? ;)

2008-09-20 @ 17:07:19
URL: http://fridalarsson1985.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0