Arbetslös

Ja nu har man arbetat sista dagen på kyrkogårdsförvaltningen och det känns inte alls kul.
Hade gärna jobbat fram tills snön faller, men nu är det ju på det här viset.
Är riktigt trött nu och har mycket att göra imorgon så får ta och skriva lite vettigare inlägg senare.

Imorgon ska jag klippa och färga håret klockan halv elva, sen ska jag och Lina ut och äta lunch och sen en massa ärenden.
Jag hoppas verkligen att dom fått hem kameran jag beställt imorgon så jag kan hämta ut den och börja ta lite kort haha :D
Ne nu ska jag diska och sen hoppa isäng, godnatt

Kommentarer
Postat av: Olle

känns de inte skönt på samma gång? lite ledigt? nått nytt på g? hoppas frillan blir nice! kommer hem på onsdag till sverige btw :D puss

2008-09-25 @ 19:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0