Äntligen helg

Denna vecka har verkligen inte gått fort, hoppas att helgen går sakta med :)
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och kikar runt lite på nätet, har ju inte orkat det dom senaste dagarna så jag har mycket att kolla upp nu haha :D
Har ringt och beställt färg+klipptid nu och jag får komma dit redan den 25:e, kan inte bli bättre då man precis fått lönen.
Vad jag ska göra i helgen har jag inte riktigt kommit på än, bara ta det lungt och spela lite wii kanske det blir.
Nu ska jag fortsätta surfandet, på återseende.

Olle: Vi får se om det finns tid, pengar och möjlighet att komma och hälsa på men det skulle vara sjukt kul :)

Kommentarer
Postat av: Olle

visst vore det de :D om du bokar nu kostar de 1000kr ToR tror ja +- ha en bra helg osv

2008-09-17 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0