Stökigt

haha ja det är det i mitt rum just nu, fick ett ryck och monterade ihop mitt nya databord igår kväll och för att få plats till att göra det så blev det högar lite här och var, inte så smart kanske eftersom jag hade sorterat tidigare vad som skulle slängas, vad som skulle upp på vinden och vad som skulle sparas :/

Men nu står det där iallafall och det känns bra, kan inte he bort mitt gamla databord än dock, men skulle tagit ett kort på det och lägga ut på blocket och hoppas på det bästa.
Just nu vill jag bara få ett samtal där dom säger att dom fått hem min hylla så allt kan bli klart i mitt rum snart, så less på att behöva vänta.

Idag har jag haft typ hjärtklappning hela morgonen och det var skitläskigt, så jag har inte orkat göra någonting förutom att ligga i sängen och titta på film.
Men det gick över efter ett tag iaf :)

Nu ska jag ta och sortera allting igen och se till att det kommer på sina rätta platser, hejs :)     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0