Småfix

Bokhyllan är uppe, det gamla databordet har fått en ny ägare, nu är det bara lite småfix samt inhandling av några saker sen är rummet helt klart.
Det känns skönt att snart ha det hela klart eftersom jag fick gå och vänta på bokhyllan över en vecka :)
Sitter och fryser här i mitt rum, tror att det är feber eller något på gång, har frusit konstant i snart 2 dagar så det känns inte så lovande.

Gårdagen spenderade jag i min ensamhet i soffan, alla i familjen var borta och det var inte alltför roligt.
Kikade på lite idol och fredag hela veckan sen så tog jag in datorn i mitt rum och satt här ett tag.
Såg sista avsnittet av greek innan jag somnade, och idag har jag inte gjort så himla mycket heller.
Får se vad kvällen har att erbjuda eftersom jag kommer vara ensam igen.


Jag hoppas att allt är bra med lilla kusinbarnet, och att det går bra för morfar.
Jag önskar att 2 personer i min närhet kommer att få det roligt ikväll.
Jag önskar att någon vill vara min vän ikväll :/

Någon som har något/några tips på filmer?

Kommentarer
Postat av: jennie

Kolla in mitt inlägg.. eran katt var på besök:) haha

2008-10-25 @ 14:30:29
URL: http://jenn1e.blogg.se/
Postat av: Olle

ja kan va din vän :D

2008-10-25 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0