Full rulle

Ja det har det varit dom senaste dagarna, igår så vaknade jag lite senare än vad jag hade tänkt mig så jag började baka direkt.
Hann med att baka frukostmuffins och pizzabullar och efter det så var det bara att börja med middagen.
På kvällen så kikade jag på idol samt dom nya avsnitten av One tree hill, gossip girl, prison break, heroes, greek och desperate housewives så jag hade ju de jag gjorde ;)

Idag vaknade jag kring 9 tiden och låg och drog mig ett tag, sen så började jag med mera bak, sitter och väntar på att degen ska jäsa nu så jag kan ta och göra bort det.
Hunnit äta frukost och nu tänker jag nog hoppa in i duschen för när mamma kommer hem kring 12 tiden så ska vi äta och sen så drar vi på arbetsförmedlingen och expert.
Då vi kommer hem ska jag baka lite mera och sen blir det nog att se idol ikväll igen.

Ska lägga in lite bilder sen hoppa in i duschen :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Värst vad du bakar, ska du gifta dig eller nåt? ;)

2008-10-02 @ 13:37:03
URL: http://fridalarsson1985.blogger.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0