Bilder på rummet

Nu kommer bilderna jag lovade för ett bra tag sen, men inte suttit så mycket vid datorn dom senaste dagarna.
 Jag har inte kännt för det heller, så förlåt ännu en gång.
Men nu kommer dom tillslut :)



Matta saknas och jag måste ha det fulaste golvet har jag kommit fram till :)
Jag vet att ljusen lutar, men det var lite för varmt i somras så får ta och köpa nya.



Min lilla datahörna



Sängen som även får agera soffa ibland, sen är en väldigt trött Sally med också



Min hylla, svårt att få med hela :/ Har nog för litet rum.
Lite saker som ska fixas där men har inte fått tag i det jag letar efter.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket fint rum Sofie! Det där har du gjort bra :)

2008-10-31 @ 08:59:19
URL: http://stoniie.blogg.se/
Postat av: Micke

Fint de blev :)

2008-10-31 @ 17:23:43
Postat av: Marina

vad fint du har d:)

2008-11-02 @ 13:33:05
URL: http://justmajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0