Trött

var jag igår som bara den.
Slocknade kring halv elva tiden och vaknade av katterna vid 1 och var jättepigg, kikade på tv ett tag och somnade sedan om och vaknade lagom till barnprogrammen på tvn :P
Såg på den dära Elias eller va den heter och Teletubbies, sen försökte jag somna om igen och lyckades halv slummra till ett tag.
Sen upp och äta och nu har jag suttit och läst igenom lite bloggar och sånt :)
Ska försöka ta mig ner på affären snart och sen får man se vad som händer.

Vad ska ni göra idag?   

Kommentarer
Postat av: Angelina

Jag ska va bakis och beställa hem pizza som levereras till dörren :D

2008-11-01 @ 14:12:58
URL: http://angelinaklint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0