Trött och arg

Vaknade för lite mer än en halvtimma sedan efter ca 4 timmars sömn och lyckas inte somna om, ska ta och dricka lite Chai-te och läsa lite bloggar i brist på annat.
Ganska härligt såhär på morgonen.
Inatt vaknade jag av en smäll och det visade sig att det var en glas vas med massa dekorationssand som åkt i golvet efter lite katt lek, så det var bara att gå upp och plocka upp glaset och sopa ihop dom minimala sandkornen.
Sen så skar man sig såklart för man var inte så uppmärksam då man var så trött och sen vägrade det sluta blöda.
Efter många om och men några timmar senare somnade jag och vaknade av att någon katt satt och rev tapet i mitt rum så det gör det hela inte så mycket bättre.
Så nu sitter jag här på lite halvpissigt humör och försöker författa ihop ett inlägg, det gick väl sådär iallafall.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag tycker också den verkar bra.

Men OC är bäst. Där har jag sett alla avsnitt som finns!

2008-11-28 @ 07:50:46
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.set
Postat av: Jenny

Robin, ziggo, danne, kenny osv :D

2008-11-28 @ 08:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0