Trött

är jag redan nu, blir nog en riktigt tidig kväll ikväll :)
Jag la mig och började läsa i en av böckerna jag köpte idag, fick lov att lägga ifrån mig den efter 100 sidor.
Riktigt bra bok såhär långt iaf.
Lagade mat och sen såg jag på extreme home makeover, och efter det satte jag mig här och nu pratar jag med lite folk på msn.
Längtar tills imorgon då jag äntligen får se systers hus :) Ska bli så roligt att kika hur dom gjort och hur det ser ut.
Ska försöka hinna springa förbi på Salsa också på lördagen om det finns tid till det, min favorit affär i malå.
Frågan är bara den om jag kommer kunna motstå att köpa något, har inte gått så bra dom senaste gångerna jag varit där iaf.
Men om jag köper något så kan jag ju alltid bjussa på en bild här i bloggen, har varit ont om det här i bloggen.
Ska försöka bättra mig, kan ju alltid ta kort vad jag gör varje timma.
Det lär vell vara ungefär att jag sitter vid datorn, eller kikar på tv.
Intressant!


Olle jag saknar dig med hihi :P

Kommentarer
Postat av: Olle

Naw ! :D <3

2008-11-10 @ 16:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0