Tog mig en sovmorgon idag

eftersom jag blev störd av busiga katter hela natten, dom var ju så gosiga då dom låg och sov men sen blev det fart i dom.
Vaknade först vid åtta tiden och då släppte jag ut några katter som ville ut och la mig sen för att sova, vaknade lagomt till Efter tio så har legat och kikat på det.
Nu ska jag ta och vattna blommorna och äta lite, sen blir det nog att åka in till stan och se om skorna passar :)
Just nu vill jag bara få tag i ett jobb, är less på att sitta hemma och inte göra någonting + att mina pengar tar snart slut :/

Kommentarer
Postat av: Emily

Kul att du läser!

Anledningen att jag inte tog upp Playboy-snacket är att jag missade det! Jäkla skit. Precis så vaknade lillan så jag var tvungen att rusa upp. Men jag kollade på TV4s hemsida och såg att han hade gjort ett smidigt uttalande som vanligt.

2008-11-13 @ 12:37:08
URL: http://duagava.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag fick ett missfall :(

Jag visste om att jag skulle få det också.

Jag har fått det nu och det är bland det jobbigaste jag varit med om. Jag längtar verkligen efter att få bli mamma.

2008-11-13 @ 14:24:30
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0