Slappar dag

Tog mig en ordentlig sovmorgon imorse för att jag inte fått sova så mycket under natten, sen blev det att sitta och läsa lite på aftonbladet, samt läsa ut en till bok.
Efter lite gos med katterna så kom mamma hem och vi pratade ett tag, sen blev det middag.
Såg lite tv och sen har jag kollat runt lite på nätet, finns så sjukt mycket man vill ha men man har inte pengar till det.
Måste försöka komma på några bra julklappar också, det är ju snart bara en månad till julaftonen och jag börjar få panik.
Just nu vill jag bara ha ett jobb så jag har någonting att göra, samt tjäna lite pengar så man inte behöver känna sig så fattig.
Ne nu ska jag nog ta och spela lite guitar hero och hoppas på att tiden går snabbt så man får sova snart igen.

Kommentarer
Postat av: Frida

Ska vi idas ge varann nån julklapp i år? Du kan ju höra med lillebror vad han tycker! :) Så svårt att hitta nånting här i Malå .. Ska jag ge er något vill jag ju att det ska vara något speciellt! :)

2008-11-20 @ 20:36:30
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0