Redan trött

Jag har inte somnat tidigt någon kväll i veckan, igår gick det nästan inte alls slog tillslut på tvn och kikade på valvakan.
Kollade på klockan kring 3 tiden och blev förbannad för jag inte var trött så kikade på ett bra tag till innan jag äntligen somnade.
Ikväll har jag dock tänkt somna mycket tidigare, får se om det går bra.
Ska ju upp tidigt imorgon så jag är på arbetsförmedlingen klockan 9 då dom öppnar.
Har inte bytt sängkläder än för det kändes inte värt förns jag skulle gå och lägga mig, katterna skulle ju bara förstöra allt.
Så här sitter jag nyduschad och ska snart borsta tänderna och byta i sängen och sen hoppa till sängs.

Vann en tradera auktion idag så hoppas jag får uppgifterna så jag kan sätta in pengarna på hennes konto imorgon efter jag varit på arbetsförmedlingen.

Typiskt att en katt hoppade upp i mitt knä och somnade direkt, vill ju inte väcka henne.
Hon är så söt när hon sover, eller hon är alltid söt :)
Hon älskar att sova och därför tänkte jag slänga in en bild sen tidigare.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0