Platsbanken

Har nu suttit och kikat upp vad som finns ute på platsbanken här där jag bor, och börjar sakta förstå att det blir nog till att flytta om man ska lyckas få sig ett jobb.
Känns inte alltför skoj för jag vet inte om jag vill flytta hemifrån än, tidigare har jag alltid sagt att så fort jag gått ut skolan så ska jag sticka.
Men att flytta till en stad där man inte känner någon känns inte alltför lockande i dagsläget, men tillslut så har man ju inget val.

Kikat runt lite på au-pair jobb nu med och funnit en del intressanta, blir nog till att ringa runt lite imorgon.
Är det någon som läser min blogg som varit iväg som au-pair? Isf skulle jag gärna vilja höra om hur du trivdes med det osv.
Ska ju till arbetsförmedlingen på torsdag så det är ju lika bra att söka en hel del så dom blir nöjda.

Nu ska jag nog ta och spela lite guitar hero så man slipper tänka så mycket

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh, Inte au-pair Sofie! Torka snoriga barn i fejset och prata engelska SAMTIDIGT! Det kan ju inte bli värre!

2008-11-02 @ 21:33:12
URL: http://elinwinka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja bra :) hihi. Det där med au-pair var jag ju inne på ett tag också, fast hoppade av i sista sekund :S

2008-11-02 @ 22:03:18
URL: http://stoniie.blogg.se/
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åh lycka till!

Det är så trist att det är så svårt med jobb...

2008-11-03 @ 14:59:15
URL: http://annlouise.blogg.se/
Postat av: jennie

min mejl är: [email protected] ;> blir roligt att se på honom;>

2008-11-03 @ 15:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0