Pigg

Har äntligen börjat piggna till, frukosten gjorde sitt :)
Gjorde upp en eld imorse för det var så kallt, och nu äntligen har det blivit varmt, termometern visar 21,8 så det känns underbart.
Har suttit en stund vid tvn och kikat lite och försökt få igång hjärnverksamheten, har hunnit med att duscha med.
Ska ta och dammsuga lite nu och kring 11 så ska jag och mina föräldra äta något så lyxigt som shell korv, men det är gott :)
Får se om vi springer lite på stan efter det för att sedan fara och handla mat, jag själv hoppas på en sväng förbi dollar store så jag kan köpa några till tomtar tills första advent.
Köpte bara 2 då vi var där sist och ångrade mig så fort jag kom hem, så ska försöka få tag i några till.
Ne nu blir det en sväng med dammsugaren

Kommentarer
Postat av: Hanna

OC is the best!

HAHA!



Jag hatade också den serien i början.

Men sen när jag slutade skolan så gick dom i repris på em när jag kom hem från jobbet och efter det blev jag fast.

2008-11-28 @ 14:26:17
URL: http://trasd0ckan1987.blogg.set

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0