Nu är det gjort

Åkte in med 10:55 bussen in till stan och sprang runt och lämnade CV till dom ställen som sökte folk, frågade i lite fler affärer också då jag var inne på stan ändå.
Sprang runt lite på Åhlens i hopp om att hitta någon bra inflyttningspresent till syster men kom inte på nå bra.
Får ta och försöka fixa det någon annan dag.

Imorgon blir det arbetsförmedlingen, ska hänga på låset då dom öppnar så man slipper vänta så länge, sen får man se vad dagen bjuder på.
Beror helt och hållet på om man måste sitta och vänta i flera timmar för att prata i 10-20 minuter.

Fredag eftermiddag så beger vi oss till Malå för att kika på systers hus och sova över en natt.
Det blir nog jättetrevligt, kanske hinner tvär prata med några gamla klasskompisar också om jag har tur.
Nu ska jag ta och byta sängkläder för katterna har skitat ner dom jag har så mycket idag.


Frågar ännu en gång, är det någon som har något bra boktips?
Jag gillar det mesta i bokväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0