Mormor och Morfar

Idag efter middagen så skulle mamma på datakurs så pappa skjutsade henne och sen åkte vi hem till mormor och morfar.
Riktigt trevligt att träffa dom och bara sitta och prata, sen att man blir bjuden på go fika gör det hela inte sämre precis :)
Fick även höra att min kusin födde en son igår och det var kul att höra, får se när man kan ta sig dit och kika på det lilla pyret.
Ska kolla med mamma om vi ska åka och handla lite bebiskläder imorgon eftersom 2 kusiner nu har fått barn, och vi inte hälsat på ännu.
Fast jag kommer nog bara bli bebissjuk och vilja ha en egen, men det får vänta.
Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova, blev störd av våran brandvarnare inatt för den höll på att få slut på batteri.
Så den tjöt 1 gång i minuten hela natten och jag vågade inte gå och plocka ur batteriet ifall att det skulle börja brinna någonstans.
Så nu ska jag försöka ta igen lite förlorad sömn, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0