Måndagen är snart slut

och jag hade bara tänkt skriva ett litet inlägg innan jag går och lägger mig :)
Sen sist så har det vell inte hänt så mycket som är intressant.
Mormor och morfar kom förbi en liten stund och vi satt och pratade lite, riktigt mysigt :)
Sen så har jag eldat lite för det blev så kallt, till middag blev det stuvade makaroner och korv, det är nog min favoriträtt :)
Efter middagen satt jag på mtv's sida och kikade på dom avsnitt av A shot at love with Tila Tequila som jag missat och har precis sett det som gick idag.
Klockan 7 så såg jag på Miami Ink jag blir så himla sugen på att tatuera mig, fast drömmen skulle vara att bli tatuerad av någon av dom där.
I dagens avsnitt så designade Darren och Yoji + någon annan kille lite barnkläder, dom blev så sjukt snygga och jag kände bara att dom vill jag ha den dagen jag får barn.
Men dom lär ju inte vara det lättaste att få tag i dock, och vet inte ens om dom finns kvar än idag.

Kommer nog någon bild imorgon, vi har några knasiga katter så jag tog lite kort på dom :)
Godnatt mina få men tysta läsare :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

HEJ SOFIE! :>

2008-11-18 @ 08:50:57
URL: http://stoniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0