Malå imorgon?

Ja det verkar som om det blir en sväng till Malå imorgon för att se hur min syster och hennes killes nyköpta hus ser ut :)
Var ju tänkt att vi skulle åka dit i fredags för att hjälpa dom flytta men dom behövde ingen hjälp av oss, jag som hade hunnit börja packa och grejer :/
Men imorgon blir det nog mest troligt att åka dit och se hur det ser ut, ska bli spännande tycker jag.

Ikväll har det inte hänt mycket, kikade lite på Stjärnor på is och sen en liten sväng på Extra Extra efter det vet jag inte riktigt vad jag har gjort och klockan börjar vara mycket.
Ska kanske hoppa ner i sängen och läsa en bok om jag hittar någon :)

Godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Meeeh :P Hihi. Ja, jo jag ser det. Haha. Jag fick jobba några timmar igår, och i fredags var jag bara hemma och tog det lugnt. Idag blir det städning och pyssla på här hemma, Kevin kommer ikväll :) Ja, alltså.. han är här tills nästa måndag. Känns som jag skulle vilja spendera så mkt tid som möjligt med honom faktiskt. Jobbar annars ganska mkt i veckan utöver också så :/ Men du, nästa vecka då? Då tycker jag att vi planerar in en heldag med bus :)

2008-11-02 @ 09:15:04
URL: http://stoniie.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna också via bloggkoll.se :)



Xonx

2008-11-02 @ 09:28:14
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: xonx

sv: med blixt och ta chansen då de sitter still :)

2008-11-02 @ 14:47:06
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0