Hemma igen

Jag hann inte sitta länge och vänta innan det var min tur idag, var bara en person före mig så det kändes bra.
Sen satt jag kvar och läste igenom lite broschyrer, efter det traskade jag vidare in till stan.
Gick förbi ICA för att se om L jobbade men det gjorde hon inte, men som tur var så va hon och handlade där :)
Så umgicks med henne ett tag på stan, vi gick och köpte lite scrapbooking kit och sen gick vi vidare till åhlens, där köpte jag lite böcker ta 4 betala för 3 :)
Sen gick L hem och sen hämtade mamma upp mig för hon slutade precis.
Vi svängde förbi dollar och där hittade jag inflyttningspresenter till syster och hennes kille, hoppas dom uppskattas.
Och nu sitter jag här och magen kurrar, dax för lunch :)

Kommentarer
Postat av: Karin

KOLLA SENASTE INLÄGGET I MIN BLOGG! SÄLJER ALLT FRÅN KLÄDER OCH SKOR TILL PRYLAR!



http://caipirinhacupcakes.blogg.se

2008-11-06 @ 13:18:56
URL: http://caipirinhacupcakes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0