Helgen

Det blev så att vi kikade på idol i fredags och sen satt vi uppe och snackade en stund för att sedan hoppa isäng.
Då vi vaknade på lördags morgonen så tog jag mig en dusch och sen fikade vi.
Sen gick vi till systers pojkväns systers hus och kollade hur långt dom hade hunnit i stallet.
Efter det begav vi oss in till "stan" och handlade lite mat, sen sprang vi runt på lite affärer.
Jag lyckades gå ut från salsa utan någon påse men om jag åker dit snart igen så har jag nog inte lika tur, ångrade mig sen att jag inte köpte en sak jag ville ha.
Vi sprang in på lillica också och där köpte jag mig 3 små krukor och 3 blommor, sen en sväng in på systemet och köpte lite saker som inte finns hemma i Lycksele.
Vi hann förbi Bolist också, där jag köpte 3 st näs piercings, och sen till skoaffären där jag såg ett par skor jag blev förälskad i, men tyvärr hade dom inte hemma dom i den storleken jag skulle ha :/

Sen ringde systers pojkvän och ville att vi skulle komma hem med lite fikabröd, så vi sprang in på Dungers för att hitta någoting gott, men hittade inget vi var sugna på där så det blev till ica och köpa där.

Hann även springa in i A på stan, kul att träffa gamla klasskompisar :)

När vi kom hem så fikade vi, sen behövde syster en myrtall för hennes sån dära grej till fåglarna som man har mat i, haha kommer inte på namnet just nu.
Så jag, mamma och syster begav oss ut i skogen för att försöka hitta någon men dom vi såg var så små eller så fula, så vi kom nästan tomhändt tillbaka,  lyckades hitta lite enris som syster skulle använda.

Sen blev det en sväng till stallet igen, för att sedan gå in i A's hus och riva lite tapeter, sen hem för matlagning.
Men jag var så seg så jag låg och kikade på tv tills maten var klar.
Sen under kvällen så blev det att kika på lite tv osv, när mamma gick och la sig så gick jag och syster för att se hur långt dom hade hunnit i stallet och där stannade vi tills halv tolv ungefär för att sedan gå hem och kikade lite på tv.
Sen var det sängen som väntade :)

Imorse så fikade vi och satt och pratade ett tag, packade för att sen åka hem.
Detta blev lite knasigt inlägg men men sånt man får ta :) Riktigt kul att vara och hälsa på dom.
Som det ser ut nu så är vi där redan nästa helg för att tapetsera.

Ids inte lägga upp några bilder på huset, tänkte att syster kanske ville vara först att göra det :D

Kommentarer
Postat av: LILIJA.COM

Heey, toppen! Jag ska iväg & väga det imorgon & återkommer med vinnarmejlet då :) Skulle fixat det igår men jag legat sjuk. Blä. Men jag återkommer imorgon!

2008-11-09 @ 23:21:48
URL: http://lilija.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0