Fredag

och jag sitter och fryser, funderar på att ta och göra upp en eld.
Har inte gjort så mycket idag faktiskt, låg och gosade med 2 katter i ca 2 timmar efter jag vaknat, sen upp och starta diskmaskinen och gjorde en smoothie.
Har suttit här ett tag och läst bloggar + västerbottens kuriren + aftonbladet.
Ska ta och dammsuga lite och sen ska jag försöka komma ihåg att ta kort på skorna.
Blir nog tacos till middag idag :) Har längtat efter det jättelänge.
Ne nu sitter Lotus i fönstret och vill in, så bäst att släppa in honom.

Han får vänta ett litet tag, igår då jag gick och la mig så låg det 4 katter och sov i sängen, fick lov att ligga som ja jag vet inte vad, ville ju inte väcka dom :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Det blir tacos här imorgon också, vilken tur att du verkligen längtat efter det eftersom det blir två dagar på raken! Haha! :)

2008-11-14 @ 17:58:23
URL: http://friiiiiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0