Första mötet med Viggo

Har hunnit med en hel del idag faktiskt :) Blev så vi lunchade på Shell sen åkte vi en sväng till Elkedjan där jag köpte glödlampor sånna som är randiga med rött, orange och gul.
Efter det sprang vi på Chicaboom och handlade lite kläder åt mina 2 kusinbarn, sen iväg och hälsa på hos min kusin T och hans B, och träffade lilla Viggo.
Nog förstod jag att han skulle vara liten, men aldrig att jag kunnat ana att han var så pytteliten, så kläderna vi köpt i 50 var ju nästan som nå tält haha :)
Vågade faktiskt hålla i honom, och han var så snäll så och gnällde inte ett dugg, ska se om jag kan lägga in nån bild från pappas telefon senare.
Efter det for vi och handlade potatis och sen en sväng till Dollar store, köpte några till tomtar så nu är jag nöjd :)
Sen in på ICA och handla mat, där köpte jag mig en julstjärna och en blomma som heter plättar i luften, jättegullig va den.
Tänker ladda inför idol ikväll hade jag tänkt :) Men först lite god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0