Ett par skor rikare

men 349 kr fattigare, men det känns bra ändå.
En sak som inte är lika rolig är att då jag hade köpt skorna och hoppade in i bilen så bröts mitt bankomatkort av :/
Så det var bara att vända om och springa in på banken för att beställa ett nytt, men jag som skulle vilja ha mitt kort i helgen.
På banken trodde man att det skulle komma på måndag/tisdag så bara hoppas att det inte tar längre tid.

Fick även mitt scrapbooking set som jag vann på tradera idag, så ska bli roligt att sätta sig ner och pyssla lite :)
Snart är det middag, ungsstekt lax och potatis, mumma :)
Kommer nog upp lite bilder ikväll, iaf på skorna.

Har någon något filmtips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

thx eller eternal sunshine of the spotless mind!

2008-11-13 @ 17:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0