.

Jag kommer aldrig på nån bra rubrik :/
Nu har man då ätit lite frukost också, är lite frusen och funderar på att antingen hoppa ner under täcket och kolla på en film eller sätta igång och pyssla lite.
Får se om det blir något av det tillslut.
Ja just de ja, imorse då jag vaknade så trodde jag att det var kväll för klockan visade halv tolv och det var mörkt ute , så jag blundade lite då och då och hoppades på att somna.
Efter ett bra tag och klockan hade bara rört sig sådär 10 minuter så jag insåg att det måste vara något fel eftersom jag var pigg och det kändes som om de va bra längesen jag vaknade, så plockade fram mobilen och såg att det var morgon :)
Skönt att stiga upp tidigt iaf, fast bara svårt att komma på något att göra.
Nu kom A in på msn så ska vara lite social med henne sen får jag se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0