En ny dag

med nya inlägg, orkade inte skriva något igår eftersom vårat internet dör hela tiden.
Men idag verkar det stabilare så ska ge det en chans :)
Igår så sprang vi runt lite på stan jag och mamma, fick ett ryck och ville smaka chaite så sprang runt och letade på affärerna och tillslut så hittade jag :)
Sen gick vi in en sväng på eurosko för att kolla om skorna som jag såg i malå fanns i rätt storlek där, men så var inte fallet.
Hittade dock ett par ännu snyggare för samma pris så på torsdag får dom hem den i min storlek, så ska dit och testa så  bara att hoppas på det bästa :)
Börjar dock vara slut på säsongen för dom skorna men då finns dom ju till våren och sommaren :)
När jag kom hem fick jag lov att testa göra lite chaite, och det var supergott :D

Mamma håller på med bulldegen och sen ska vi baka bullar, ska nog ta och göra en päronkaka, får se o m det kanske blir ikväll lagomt till bonde, haha måste ta och ge mig med detta bakande.
Men det är roligt att baka tycker jag och för det mesta så blir det ju gott också.

Nu blir det lunch :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0