Det blev inge många timmar inatt

Somnade kring 2 tiden men sen har det varit 2 riktigt busiga katter som varit och stört mig från klockan 4 till 7.
Hade bett min mamma att väcka mig då hon klev upp så jag kunde äta frukost med någon, men jag var för lat så försökte att sova till 7.
Men det gick inte alls, så nu sitter jag här trött som bara den och önskar att jag kunde lägga mig i sängen för att sova.
Ska snart slänga in en tvätt i maskinen och sen då min bror vaknat så ska jag ta och dammsuga och torka golven i mitt rum.
Skulle försöka fått i mig nån frukost också, skulle vara skönt med en kopp te för jag har frusit hela natten.
Ser inte fram emot promenaden i denna kyla just nu är det -7,5 grader, fattar inte varför man klagar nu då man vet att det blir mycket värre.
Vet ju att senare i vinter kommer jag tycka att mellan 10-15 minusgrader är ganska behagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0